Întrebări frecvente
Costurile de transport depind în egală măsură de localitatea în care dorești expedierea cât și de volumul și greutatea produselor din coșul tău de cumpărături. Costurile de transport sunt calculate automat în momentul în care introduci adresa de livrare înainte de a finaliza comanda.
Lucrăm de luni până vineri de la ora 09:00 până la ora 17:00. În sărbătorile legale nu lucrăm. Dacă finalizezi comanda în timpul programului până la ora 14:00, noi o vom pregăti și expedia în aceeași zi. Dacă finalizezi comanda după ora 14:00, noi o vom expedia în următoarea zi lucrătoare. La fel, dacă finalizezi comanda în weekend sau în zilele de sărbătoare legală, noi o vom pregăti și expedia în următoarea zi lucrătoare. Timpul de tranzit până la ușa ta poate fi 1-2 zile lucrătoare.
Da. Din momentul în care ai finalizat comanda, noi te vom anunța când o expediem și îți vom trimite numărul de AWB pentru a o putea urmări. În funcție de cum ai ales să ținem legătura înainte de a finaliza comanda, îți vom trimite toate aceste notificări pe email, SMS sau Facebook Messenger.
Poți plăti cash direct șoferului în momentul în care-ți predă coletul prin plata ramburs sau, daca îți este mai confortabil, poți plăti și online cu cardul sau prin transfer bancar după după ce vei primi factura comenzii printr-un email. În cazul plății prin transfer bancar, e important să specifici numărul comenzii ca referință de plată. Comanda nu poate fi livrată până când fondurile nu vor fi primite în contul nostru.
Nu este obligatoriu să ai cont pentru a putea comanda. În momentul în care plasezi comanda, îți oferim și posibilitatea, opțională, de a bifa o căsuță pentru a-ți crea un cont pe magazinul nostru online. Avantajul de a avea un cont la noi pe site este că nu va mai trebui să introduci datele tale personale și de livrare la următoarele tale comenzi la noi. În plus, poți urmări istoricul comenzilor tale.
Da, în anumite condiții. Dacă ai greșit ceva la finalizarea comenzii, te rugăm să ne suni cât de repede posibil pentru a putea face modificările necesare înainte de a depozita coletul tău pentru ridicare de către curier. Odată programat coletul pentru curier, nu mai este posibil sa facem modificări pe comandă, din acel moment putem doar anula comanda și tu poți plasa alta comandă, nouă, pe site.
Da, vindem produsele noastre și în magazine din țară. Poți găsi lista de magazine și parteneri aici: https://deliciulmihaelei.ro/magazine-partenere
Te rugăm să consulți pagina fiecărui produs. Produsele noastre fiind realmente 100% naturale, ele sunt mai perisabile decât alternativele artificiale care folosesc conservanți.
Da. Noi deținem controlul total al materiei prime pentru că o producem în plantația noastră din satul Iorga, județul Botoșani, iar certificările pe care le deținem atestă acest lucru, cea mai importantă fiind certificarea de produs TÜV Austria.
Plantația noastră de trandafiri Rosa Damascena se află în satul Iorga, județ Botoșani. Unitatea de procesare a florilor, distileria și linia de îmbuteliere sunt poziționate în imediata apropiere a plantației, pentru a ne asigura că trandafirii recoltați sunt proaspeți în momentul în care îi transformăm în materie primă.