Livrare

Pentru comenzi de peste 300 lei, transportul este gratuit.

Produsele comercializate de către I.I. Rusu A. Mihaela sunt livrate folosind serviciile de curierat rapid Fan Curier. Termenul de livrare este de 24-48 ore, în funcție de destinația fiecărui colet. Toate produsele sunt noi și livrate în ambalajul original al producătorului.

Costurile de transport depind în egală măsură de localitatea în care dorești expedierea cât și de volumul și greutatea produselor din coșul tău de cumpărături. Costurile de transport sunt calculate automat în momentul în care introduci adresa de livrare înainte de a finaliza comanda.

În cazuri speciale, se poate agrea o dată anume de livrare. Adresa și condițiile concrete de livrare vor fi stabilite împreună cu sau comunicate cumpărătorului, ulterior efectuării și confirmării comenzii.

Nu se fac livrări către Căsuțe Poștale și Oficii Poștale sau cu serviciul de curierat Poșta Română. Vă rugăm să verificați, la livrare, conformitatea comenzii: numărul de cutii, integritatea pachetului, corespondența codului de livrare cu cel din comandă.

Vă rugăm să semnalați orice lipsă a conformității, în scris, atât în documentația firmei de curierat, cât și pe adresa [email protected]

Firma noastră nu își asumă nici o obligație dacă livrarea nu poate fi efectuată datorită informațiilor de livrare eronate, refuzului de primire din partea destinatarului sau dacă destinatarul nu poate fi contactat la datele furnizate de către client, situații de vreme extreme (cu titlu exemplificativ: cod galben / cod roșu / cod portocaliu), acces limitat la adresă, perioade foarte aglomerate tip 14 februarie, 1 martie, 8 martie, Paște, Crăciun, 1 ianuarie etc. Ne angajăm să oferim în cel mai scurt timp detaliile referitoare la statusul unei livrări clienților noștri atunci când ne sunt solicitate, telefonic sau în scris, folosind datele de contact publicate pe site-ul vânzătorului, și să facem tot ce este posibil pentru a facilita livrarea comenzilor.

Retur

Conform legislației în vigoare (OUG 34/2014 completată de Legea 51/2003 cu privire la regimul juridic al contractelor la distanță – art 12, pct a) și Directiva 97/7/CE a Parlamentului European și a Consiliului din 20.05.1997 privind protecția consumatorilor cu privire la contractele la distanță – art 3, pct (2), primul paragraf) contractele de furnizare de produse alimentare, băuturi sau alte bunuri de consum curent furnizate la domiciliul consumatorului, la reședința acestuia sau la locul său de muncă prin distribuitori stabili nu pot fi denunțate unilateral. Odată ce sunt produsele primite, acestea NU mai pot fi returnate.

Dacă produsul primit este deteriorat, se recomandă returnarea lui în starea inițială, prin intermediul aceluiași transportator, fară a-l utiliza și fară a desprinde etichetele. Pierderea sau deteriorarea produselor comandate pe Website trece în responsabilitatea cumpărătorului, odată cu semnarea documentelor de transport. În cazul returnării din orice motive a produselor comandate, vânzătorul nu poate fi obligat să restituie clientului costurile aferente vânzării și/sau costurile de transport (i.e. atât costurile de livrare, cât și costurile de retur al produselor), cu excepția situațiilor expres reglementate în prezentele TCG. În cazul refuzului de primire/imposibilității de livrare din motive imputabile și cumpărătorului/destinatarului comenzii, vânzătorul nu își asumă nicio răspundere cu privire la starea produselor comandate și nu asigură în niciun fel returnarea parțială sau integrală a contravalorii comenzii.