Termeni și condiții

Termeni și condiții de utilizare a website-ului

Data ultimei actualizări a website-ului: 25.11.2021

Cine suntem?
Website-ul www.deliciulmihaelei.ro este deținut și administrat de către I.I. Rusu A. Mihaela, Bulevardul Dacia, nr. 23, Iași, județ Iași, înmatriculată la Registrul Comerțului sub J22/460/2014, Cod identificare fiscală: 32958550, tel. 0723359865.

Termeni și Condiții (T&C)

Pentru a înțelege condițiile de utilizare a website-ului nostru, modul în care vă puteți înregistra și crea un cont de utilizator (în calitate de consumator sau în numele entității juridice pe care o reprezentați), cât și pașii pe care trebuie să-i urmați pentru a comanda produse, vă rugăm să citiți detaliile de mai jos.
Folosirea website-ului și crearea unui cont de utilizator necesită acceptarea de către dvs. a acestor T&C și a Politicii de Confidenţialitate (inclusiv acordul pentru folosirea cookies). Împreună, aceste documente reprezintă contractul dintre dvs. și Deliciul Mihaelei, conținând drepturile și obligațiile reciproce ale părților.

Putem modifica uneori termenii și condițiile pentru a reflecta modificări ale legislației, ale practicilor noastre interne, ale website-ului sau ale tehnologiei folosite, etc. Atunci când reveniți pe website, vă rugăm să verificaţi data ultimei actualizări și conținutul modificărilor.
Dacă vom face modificări semnificative, vă vom notifica prin e-mail (trimis la adresa de e-mail pe care o specificați în contul dvs.) sau printr-un anunț pe website – înainte ca schimbarea să intre în vigoare.
Dacă nu sunteți de acord cu modificările, vă rugăm să încetați folosirea website-ului. Vom considera că le acceptați, dacă veți continua să folosiţi website-ul și contul de utilizator după data actualizării. Modificările se vor aplica doar pentru viitor; nu vor afecta comenzile deja acceptate și confirmate.

Contul de utilizator

Pentru a putea comanda și achiziționa produse de pe acest website, nu trebuie să aveți neapărat un cont de utilizator.
Cum se creează contul de utilizator
• Voluntar, de către dvs. În acest scop, vă vom solicita să introduceți anumite date cu caracter personal.
Ca să aflați ce date cu caracter personal putem colecta despre dvs., cum le folosim și cum vă obținem acordul, vă rugăm să consultați Politica de Confidenţialitate.
Dacă nu sunteți consumator (ci reprezentant al unei entități juridice)
Când comandați produse nu în calitate de consumator, ci pentru o entitate juridică (de exemplu, companie, ONG, PFA) pe care o reprezentați și în numele căreia acționați, va fi nevoie să ne furnizați si cateva informații despre această entitate (în plus față de datele dvs. pentru crearea contului):
• Denumire și Sediu social
• Număr de înregistrare la Registrul Comerțului sau în Registrul Național ONG (după caz)
• CUI sau CIF
• Banca şi Contul entităţii juridice.
Când comunicați cu noi în numele respectivei entități juridice pe care o reprezentaţi, implicit declaraţi în mod expres că aveţi autoritatea de a acţiona în numele acesteia; acordul dvs. asupra acestor T&C va obliga din punct de vedere legal respectiva entitate.
Administrarea contului
Folosind setările din contul de utilizator, puteți să vă completați informațiile, să corectați eventuale erori ivite cu ocazia introducerii datelor și să ne cereți să schimbăm sau să vă reamintim parola.
Contul de utilizator este doar pentru uzul personal şi nu îl puteți transfera. Nu trebuie să autorizaţi sau să permiteţi oricărei alte persoane să îl folosească. Avem dreptul să vă suspendăm/închidem contul (inclusiv să ștergem informaţiile pe care le conține) oricând avem motive să credem că este folosit ilegal sau contrar acestor T&C.

Comanda dvs.

Cum plasați comanda
Comanda dvs. reprezintă oferta dvs. de a cumpăra de la DELICIUL MIHAELEI. Puteți plasa o comandă de produse urmând procesul de comandă de pe website sau prin telefon.
Comanda prin intermediul website-ului presupune următorii pași:
• Autentificarea în contul dvs. de utilizator;
• Selectarea produselor și adăugarea lor în coșul de cumpărături;
• Transmiterea comenzii către noi;
De asemenea, puteți plasa o comandă de produse și prin intermediul telefonului – oferindu-ne datele necesare pentru a vă livra coletul.
Trebuie să vă asiguraţi că detaliile comenzii dvs. sau orice alte informaţii pe care ni le oferiţi sunt corecte. Ne rezervăm dreptul de a efectua verificări și de a vă solicita date suplimentare înainte de a vă accepta comanda.
Confirmarea comenzii şi Încheierea contractului
După ce ați plasat o comandă pe website, vă vom trimite un e-mail de confirmare și acceptare a comenzii. Abia în acel moment, va exista un contract între dvs. şi noi.
Dacă ați plasat o comandă prin telefon, acceptarea comenzii şi, respectiv, existenţa unui contract între dvs. şi noi este implicită şi probată de înregistrarea convorbirii telefonice.
Contractul implică obligația dvs. de a ne plăti produsele comandate. Vă încurajăm să păstrați email-ul prin care vă acceptăm comanda și vă confirmăm încheierea contractului. Dacă nu încetează potrivit legii, contractul va dura până la livrarea și plata integrală a produselor.

Acceptăm și comenzi telefonice. Se poate apela la numărul de telefon afișat pe site, la secțiunea Contact, pentru a primi toate indicațiile și informațiile necesare despre înscriere în baza de date, comenzi, informații produse sau ajutor din partea noastră. Comenzile telefonice efectuate nu determină asumarea de obligații de către vânzător, fără ca aceste comenzi să fie confirmate în scris, potrivit indicațiilor primite. Clientul are obligația ca după primirea confirmării de comandă pe email, să verifice cu atenție toate informațiile și să notifice imediat angajații companiei de eventualele erori. Aceleași condiții ca la comanda online se aplică.

Onorarea comenzii

Onorarea oricărei comenzi de către noi e condiționată de disponibilitatea produselor comandate. Dacă un produs comandat e momentan indisponibil, vă vom anunța de îndată, de preferat înainte de acceptarea comenzii; iar dacă ne comunicați că nu doriți să așteptați până devine disponibil, vom face aranjamentele necesare pentru a vă restitui integral orice sumă încasată deja, în termen de 7 zile calendaristice de când ne-ați comunicat decizia dvs.

Dreptul de a vă retrage din contract

Conform legislației in vigoare (OUG 34/2014 completată de Legea 51/2003 cu privire la regimul juridic al contractelor la distanță – art 12, pct a) și Directiva 97/7/CE a Parlamentului European și a Consiliului din 20.05.1997 privind protecția consumatorilor cu privire la contractele la distanță – art 3, pct (2), primul paragraf) contractele de furnizare de produse alimentare, băuturi sau alte bunuri de consum curent furnizate la domiciliului consumatorului, la reședința acestuia sau la locul său de muncă prin distribuitori stabili nu pot fi denunțate unilateral. O dată produsele primite, acestea NU mai pot fi returnate. 

  • În cazul în care constatați că un produs este neconform, trebuie să ne informaţi cu privire la decizia dvs. de a vă retrage din contract. În acest sens, puteți completa și transmite direct pe website-ul nostru formularul online pe care vi-l punem la dispoziție sau ne puteți trimite o informare prin telefon sau e-mail.

Preț şi Plată

Preț
Prețul pentru produsele comandate, TVA-ul aplicabil și alte taxe aferente (când este cazul) sunt cele afișate pe website-ul nostru la momentul la care ne transmiteți comanda dvs. Periodic, acestea pot suferi schimbări; dar schimbările vor afecta doar comenzile viitoare, nu și pe cele deja acceptate și confirmate.
Costurile de livrare prin curier se percep suplimentar față de prețul produselor, și sunt afișate pe website atunci când efectuaţi o comandă. Acestea depind de metoda de livrare pentru care optați.
Depunem toate diligențele pentru ca prețul de pe website să fie corect și complet. Totuși, dacă am menţionat greşit preţul unui produs pe website, nu suntem obligaţi să vă furnizăm acel produs la preţul menţionat greșit – cu condiția să vă notificăm eroarea înainte de acceptarea comenzii dvs. Într-un asemenea caz, veți putea decide dacă doriţi sau nu să comandaţi produsul la preţul corect. Dacă nu doriţi, vă vom restitui integral orice plată încasată deja, în cel mult 7 zile calendaristice de când ne-ați comunicat că nu doriți produsul la prețul corect.

Modalităţi de Plată

Puteți citi mai multe privind acest aspect în secțiunea „Cum plătesc”.

Livrare și retur

Puteți citi mai multe privind acest aspect în secțiunea „Livrare și retur”.

Riscuri şi Drept de proprietate

Deveniţi proprietarul produselor comandate numai după efectuarea integrală a plății preţului (inclusiv a costurilor de livrare). Până la acel moment, se consideră că păstraţi produsele în custodie pentru noi.
Riscul de deteriorare sau de pierdere a produselor vă este transferat în momentul în care produsele vă sunt livrate – dvs. sau unei persoane desemnate de către dvs. (alta decât curierul).

Prezentarea produselor pe website

Depunem toate diligențele pentru a prezenta cât mai corect aspectul, culoarea, caracteristicile, descrierile produselor pe website. Însă, înţelegeţi şi acceptaţi faptul că pot exista diferenţe minore între produsele reale şi modul în care acestea apar pe website. De exemplu, uneori, etichetarea si împachetarea produselor pe care le primiți pot diferi nesemnificativ de imaginile de pe website.

Garanții şi Răspunderea noastră

Conformitatea produselor și garanții
Dacă sunteți consumator: când un produs nu corespunde la livrare comenzii dvs. (acceptată și confirmată de noi potrivit acestor T&C), ne puteți cere ca – la alegerea noastră – (a) să îl reparăm sau (b) să îl înlocuim fără vreo plată din partea dvs., în 15 zile calendaristice de când ne-ați informat (dacă repararea sau înlocuirea se aplică acelui tip de produs și e posibilă) sau (c) să vă restituim preţul plătit (cu condiţia să ne returnaţi produsul pe cheltuiala noastră – când vă solicităm acest lucru).
În general, produsele sunt însoţite de o garanţie legală de 2 ani de la data la care vi le livrăm. Fac excepție produsele a căror durată medie de utilizare este mai mică de 2 ani, caz în care termenul de garanție se reduce la această durată.
Garanția oferită nu vă afectează celelalte drepturi stabilite de legislația aplicabilă.
Dacă nu sunteți consumator: trebuie să verificaţi toate produsele imediat ce le-aţi primit şi, în 5 zile lucrătoare de la livrare, să ne informați în scris privind orice neconformitate a produselor. Dacă nu primim o asemenea informare din partea dvs. în termenul indicat, produsele vor fi considerate acceptate de dvs. și nu veți mai putea invoca neconformități ale acestora.
Pentru orice întrebări legate de garanţie, vă rugăm să contactati pagina fiecarui produs.

Răspunderea noastră

Răspunderea DELICIUL MIHAELEI față de dvs. (consumator sau nu) în legătură cu acești T&C și cu Politica de Confidenţialitate nu va depăși suma pe care ați plătit-o pentru produsele comandate, în măsura permisă de lege.
Răspunderea noastră nu poate fi angajată dacă:
• Folosiţi respectivul produs în continuare după ce ne-aţi informat asupra neconformității sale;
• Nu aţi plătit întregul preţ pentru produs, în termenul de plată; sau
• Aţi modificat produsul fără acordul nostru prealabil și scris.

Alte informații utile

Dorim să rezolvăm amiabil orice neînțelegere ce poate interveni între noi și dvs privind acești T&C. Dar dacă nu putem ajunge la o rezolvare amiabilă, litigiul va fi soluționat de instanța competentă din Iași.
Folosirea în orice mod – fără acordul nostru scris și prealabil – a oricăror elemente de pe acest website (fotografii, text, elemente grafice sau video, design, layout, logo-uri, mărci, software, etc.), va atrage consecințele prevăzute de legislația aplicabilă.
Nu putem garanta că website-ul va funcţiona mereu neîntrerupt sau fără erori. Avem dreptul să suspendăm website-ul pentru reparaţii, mentenanţă, îmbunătățire sau pentru alte motive tehnice sau comerciale, fără o notificare şi fără angajarea răspunderii.
Nu ne asumăm răspunderea pentru neîndeplinirea sau îndeplinirea cu întârziere a vreunei dintre obligaţiile noastre față de dvs., dacă aceasta este cauzată de circumstanţe ce nu țin de controlul nostru (inclusiv disfuncționalități ale sistemelor de telecomunicație ale terţilor).

Reclamații

Dacă aveți nelămuriri sau reclamații, vă rugăm să ne contactați. Intenționăm să soluționăm intern o eventuală reclamație în termen de 10 zile (cu excepția cazului în care legea ne impune un alt termen), urmând să vă informăm cu privire la decizia luată.
De asemenea, vă puteți adresa:
Autorității Naționale Sanitar Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor, iar dacă sunteți consumator, aveți și dreptul să contactați Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor, când considerați că vi s-au încălcat drepturile.

Acordul dvs.

Ați luat cunoștință şi recunoașteți în mod expres că ați citit cu atenție și acceptați acești T&C, în special prevederile referitoare la dreptul de retragere, consecințele retragerii din contractul cu noi, răspunderea noastră şi rezolvarea litigiilor și a reclamațiilor.

Data ultimei actualizări: 25.11.2021